Åhhh

2012-06-14 18:28:11 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Är på dåligt humör....
Jag hade ju tänkt att städa idag men fick ju som sagt jobba istället så när vi kom hem efter en snabbtur på stan upptäcker jag att katten har Kissat i sängen.... Vart så stressigt imorse att jag inte hann kolla kattlådan.
Och sen är det kaos hemma! Det är så stökigt! Jag FATTAR INTE varför vi jämt har så stökigt hemma :S
Jag har liksom ingen ork att städa varje dag :S Måste komma på nått sett så att det inte är så stökigt hemma...
Vi hade ju en period då vi båda var duktiga på att städa undan efter oss men nu är det liksom grejor överallt och när det väl börjat sammlas ju allt på hög!
Jag blir så deppig när det är stökigt hemma!
Så nu har jag fått nog så nu ska jag sätta på bra och HÖG musik och vi båda ska tokastäda minst 30min
Skärpning!!
Kommer väl med en före-efterbild sen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har samma problem men då städar jag varje jävla dag! Men min "underbara" man han stökar så det inte finns med i denna värld, jag fattar inte hur det kan bli sååå jävla stökigt på en kväll bara??? Kommer du på några lösningar så säg gärna till! Kram

2012-06-15 @ 18:36:08
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback