Vilken dag!

2012-07-27 23:49:31 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Så kul med besök :)
Först gick jag och Jessica på stan i typ 2,5tim medans grabbarna mest satt på en bänk och prata skit. *Jag gjorde en massa fynd osm jag kan visa upp imorn. Sen åt vi china buffe på ett för mig och Jimmy nytt ställe sen åkte vi på Candy Corner och köpte gotta och for hem till oss. Hemma myste vi på, snackade skit, pysslade och Jessica scrapbookade för första gången och sen vart det film för hela slanten.
Dom åkte nyss hem och nu ska vi sova! Jag är helt slut men det har vart en toppendag och det är inte ofta det händer så man får offra sig lite:)
Filmen vi såg var skitbra ! Så ett tips till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback