Trött tjej..

2012-07-24 10:22:51 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Känner att jag tagit på mig för mkt jobb nu...
Skulle bara behöva ta det lungt ett tag!
Känner mig inte så pepp på nått:S
Snart kommer ju sorsele resan och jag hoppas den blir någolunda välplanerad och smärtfri.
Jobbigaste är att vi måste checka ut kl 12 dagen efter och dom vi ska lyssna på spelar kl 00 dagen innan så kommer inte bli så mkt sömn men man får väl sova i bilen på vägen hem.
Blä!
Nu ska jag lägga mig i sängen och fixa naglarna och sen fortsätta ta det lungt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket på kort tid vet jag inte, 15 kg på 5 månader är inte jätte mycket! :-) Det blir inte ens 1 kg i veckan :-) Jag har ätit enligt tallriksmodellen och tränat! Svårare än så är det inte ;D hehe.

2012-07-24 @ 12:29:01
URL: http://mmylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback