Torsdag:)

2012-07-19 17:34:06 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Slutade ju 15 sen gick jag en sväng på stan och råkade köpa lite grejor på REA:n typiskt mig!
Borde inte få gå på stan ensam.
Jimmy jobbar kvällen idag efter 3dagars sjukdomsledighet!
Men ska laga middag tills han kommer hem så han kan värma på och äta :)
Imorn är jag ledig och när Jimmy kommer hem ska vi fara till Nyadal/nora för att umgås med våra vänner:)
Var ju typ 2mån sen jag var där sist så det ska bli kul, hoppas bara det blir som planerat och att vädret är på vår sida:)
Nu ska jag göra lite nytta istället för att sitta här och få ont....
Förövrigt är det konstigt väder ute! Soligt, molning och regnet på samma gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback