Regn...

2012-07-30 06:54:01 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Det värsta jag vet är regn! Eller ja det är ju mysigt om man ligger inne och hör hur det droppar men inte om man ska vara ute :(
Idag ska jag jobba på ett annat jobb och mellan 07.30-17.15
Och på det jobbet åker man bil och hoppar ut och in i bilen hela dagarna...
Och idag regnar det för fullt och är bara 16 grader:(
En perfekt dag för filmmys eller läsa en god bok och dricka te!
Men får spara det tills hösten kommer :)
Om 12 dagar ska vi till Sorsele och jag håller alla fingrar och tår på att det INTE ska regna då! Inte kul att gå på festival om det regnar!
Kanske måste fixa stövlar tills dess... Hmm ska iallafall köpa paraply för mitt är försvunnet!
Ne nu ska jag klä ut mig till människa och sen fara iväg på jobbet:)

Kommentarer
Postat av: frida

ditt paraply är här! glömde bort det

Svar: what! :P Okej men kanske måste ha 2 endå :)
Klara

2012-07-31 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback