Ne fy för nya grejer!

2012-07-17 15:02:09 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Tycker inta alls om bloglovins nya stil!
Men man kanske vänjer sig:)
Här hemma tar dte vi lungt iallafall! Låg i sängen till kl 14.30 sen tog jag en uppfriskande dusch nog för att jag inte blev så mkt mer uppfriskad men ren iallafall:)
Sen har vi gjort en 10min städning! Det passar oss perfekt för man hinner ju inte bli less och det går så himla fort men endå får man så mkt gjort. Även om man vissa dagar får utöka till 15min:) Men 10min varannan dag kanske är nya grejen. För efterson våran lgh inte är så stor så hinner man ju dammsuga hela och plocka undan ganska mkt och sen är vi ju 2 så då hinner man mer :D
Tipp topp!
Nu ska jag ta en funderare på vad vi ska käka till middag idag men blir nog Köttfärssås och spagetti vart så sugen på det då en Vän skulle göra det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback