Jajjamen!

2012-07-31 10:09:04 Hemmet <3
» Kommentarer(1) «


Vi får omtepetserat MEN dom måste måla över fettfläckarna innan för att det inte ska tränga igenom....
Så vi kan inte hämta ut tapeterna och börja om en vecka som vi hade tänkt.
Så har vi otur får vi vänta upp till 12mån.
Men våran snälla bovärd sa att han skulle försöka fixa förtur så det blir gjort så snabbat som möjligt men lär ju endå dröjja flera månader:(
Tapeten hade tydligen släppt upptill på alla väggar också och det är sprickor och hål på flera av väggarna!
Jag har suttit och valt ut tapeter iallafall så får se vad älsklingen tycker men han brukar tycka som jag.
Det fanns bara 18st att välja på och underfär hälften kan jag tänka mig men det var endast dessa som verkligen föll mig i smaken:)
Vi ska ha en fondvägg och resten enfärgat.
Svårt att veta hur dom ser ut i verkligeheten så vi kanske änrdar oss när vi får hem katalogen.

Kommentarer
Postat av: elsie

Röstar på första i vardags! :)

Svar: Okej :) Får se vad Jimmy säger! Ska bli sååå skönt med nya tapeter :)
Klara

2012-07-31 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback