Hemma :)

2012-07-18 16:55:18 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Slutade kl 15 och efter det for vi en tur på pingstkyrkans nya seconhand butik vi hittade inget men lite mysigt att gå runt lite :)
Var på luite dåligt humör pga av att jag har svårt för människor... Jag lider nog av människofobi och har nog alltid gjort så länge jag kan minnas. Vet inte varför eller jo det gör jag men inget vi behöver ta upp här! Ganska störande är det iallafall för det gör ju att jag har svårt att släppa in folk och därför svårt att få vänner...
Iallafall så vill jag bli miljonär och flytta till en lgh med uteplats och få inreda precis som jag vill ha det! Trivs inte riktigt här hemm pga brist på inredning och pengar till det...
Hmm bökigt det där :S Skulle vilja rensa ut allt och börja om på 0 och få lite mer ordning :)
Nu ska jag drömma mig bort och försöka få lite ordning här hemma! Kanske slänger upp nå bilder på hemmet sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback