Hej värdelösa kropp!

2012-07-16 10:32:36 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Jag är så less!
Fick iallafall träffa en bra och snäll läkare men han hade aldrig hört talads om EDS så han kunde inte gör aå mkt...
Men han konstaterade att mina muskler är hårt som betong nästan överallt och han skickade en remiss till remotologen i Umeå.
Jag fick starkare tabletter men nå mer kunde han ju inte göra.
Men han var otroligt trevlig och förstående och tyckte synd om mig som inte har nån fast läkare att gå till och liksom hamnat mellan stolarna eftersom EDS inte "hör" till nån kategori som tex remotolog eller nervrolog utan är lite mitt emellen så ngen vill ta ansvaret.
Smärtmottagningen har semester tills den 7:e Aug så tills dess får jag liksom stå ut!
Hoppas bara jag får göra blokaden i nacken snart! Har väntat i 4mån nu...
Jag känner mig hjälplös och känns som det spelar ingen roll hur mkt tabletter jag stoppar i mig så blir det inte bättre. Känns som om jag bara äter sockertabletter!? Och det spelar ingen roll om jag vilar, får massage, ha värmekudde, tränar osv så blir det inte bättre.
Nervsmärtor och låsningar är det värsta som finns!
Ska det va såhär resten av livet vill jag inte leva.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback