Hej och hå!

2012-07-14 12:11:22 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Det vart soligt idag :D
Vi kom hit till mina föräldrar vid 17 igår och då pt vi middag och sen trottsade vi vädret och for ut en snabbis med båten:)
Idag kom solen och jag känner hur energin börjar komma tillbaka:D
Har vart ut i trädgården och vattnat i växthusen och knäppt kort på alla fina blommor och nu ska jag ut och hämta dill i landet och lägga in gurka:)
Själen mår bra av att vara utomhus och påta i trädgården.
Jag börjar sakta läka! Snälla solen försvinn inte!
Gjorde förresten en fin fiskbensfläta på lillsyrran igår :) Eller ja slarvigt gjord men det är lite av grejen att den inte ska vara så stram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback