Hej hopp!

2012-07-02 07:50:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Ny vecka och nya tag :)
Det var lite för sent igår innan vi släckte och jag kunde inte somna förens vid 1-2tiden :S
Men känner mig ganska pigg idag endå:)
Sitter och lyssnar på radio via datorn och njuter av att ha ett jobba! För det mina vänner är INTE en självklarhet i dagens samhälle.
Idag är det jobb 9-15 och sen gym som gäller!
Jag har latat till det lite för mkt så gäller det att pyssla in gym i vardagen igen :)
Skönt att kliva upp lite tidigare så man slipper stressa på morgonen :)
Blommor är så tacksamma att knäppa kort på! Har hur många kort som helst ! Men här får ni njuta av några:)
Nu ska jag göra mig klar innan jag traskar ner till bussen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättevackra Kungsliljor & Dhalior!

2012-07-02 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback