Hej Fredag!

2012-07-13 07:58:18 Min vardag
» Kommentarer(0) «


sov dåligt inatt när jag väl kunde slappna av....
Vi gick och la os strax innan 22 men efter att ha vrede och vänt på mig (så gott det går med en katt på höften) länge så gav jag upp och tände sänglampan och läste en bok till starx efter 00 och somnade väl vid 01 och mellan 01 och 07 (06 för jimmy) då klockan ringde har jag vaknat minst 1gång i timmen och vride och vänt mig som aldrig förr!
Men jag är uppe och rätt så pigg men kommer säkert bli som en zoombie på jobbet och kanske sova en stund på lunchen...
Efter jobbet måste jag vänta 45min på bussen och sen hem och packa det sista innan Jimmy kommer och då far vi direkt till mina föräldrar där det väntas mer jobb ända tills på mån.
Insåg nyss att jag är inte ledig nästa gång förens om 7dagar....
KUL... Jag kommer dööö Får börja redan nu med bra sömn och lugna dagar! Tur jag har världens bästa jobb!
Känner mig som skalman... Bara jobb, sömn och mat som gäller nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback