Godnatt!!

2012-07-02 20:25:49 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Jimmy ska upp om 8 timmar så vi ska snart senast 21 släcka ner och sova sött:)
Blir lite omställning att lägga sig så tidigt men man har ju inget val...
Jag själv har sovmorgon imorn och börjar kl 15:)
Trodde jag började 12 men var visst 15! Eftersom Jimmy slutar kl 13 denna vecka så kan jag också ta egen bil imorn så slipper han hämta mig så sent!
Det har vart en toppendag trots min PMS! Ska bli skönt att sova då jag sov så lite timmar inatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Roligt överrakning =)
SV: Då förstår jag, jag misstänkte att det skulle vara så när jag såg det på min gamla mail som jag skapade när jag var 14 =). Fick du många besökare? Massa kramar <3

2012-07-02 @ 21:45:01
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback