Godnatt söndag!

2012-07-08 20:49:15 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nu ska vi snart krypa ner i sängen och sova:)
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar! Ska ge telefon på ljudlös och låta kroppen vakna när den själv vill!
Kommer nog sova minst 12tim om jag känner mig själv rätt:)
Eftersom jag har sånna nervsmärtor kommer jag nog inte kunna göra så mkt imorn :S Hade ju tänkt att pyssla en massa men det går absolut inte :(
Men städa ska jag göra iallafall för det är måndag. Men det går ganska bra trots smärtorna!
Hade också tänkt börja på en ny bok men GLÖMDE att hämta ut dom och jimmy har ju bilen imorgon:( Jag dör en smula!
Den här boken skulle jag ju börja läsa imorn.... Om det är fint väder kanske man kan gå dit och ta bussen hem?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback