Fredagsmorgon med kiss!

2012-07-20 10:52:50 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Fick inte sova så länge som jag hade tänkt....
Våra småprinsarna här hemma är lite kräsna vad det gäller kattlådan så byter man inte ofta så kissar dom inne!
Kanske man förstår för det luktar ju inte hallonbåtar!
Iallafall så skulle jag byta lådan när jag vaknat idag men minsta prinsen gnällde för fullt och gick och kraffsade i lådan flera ggr utan att göra nått så jag förstod att han var akutkissnödig och inte villa kissa på lådan!
Så jag fick springa upp i bara trosor och bytta i lådan men jag hann inte för rackarungen hoppade ner i tvättkorgen och kissade och sen var han nöjd:)
Som tur var det inte så mkt tvätt där och en handduk lång underst så själva tvättkorgen klarade sig utan en droppe kiss som tur var!
Men handduken och 2underkläder ligger nu i blöt i handfatet!
Jaja jag kan inte skälla eller vara arg för det är ju vårt ansvar att hålla lådan ren:) Men dom hadd ju kunnat håll sig nån timme till:P

Och ja vi tömmer ut kiss och bajs 2ggr om dagen men själva lådan och sanden som är kvar blir ju kissig och luktar illa endå så vi måste skura och byta sand 2ggr/veckan.
En sånhär bammsing har vi eftersom stora prinsen är stor som en varg och inte får plats i en vanlig och skvätter ut en massa sand om man inte har riktiga väggar och tak! :)
Toahus Bill 1F Svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback