Förbannade smärta...

2012-07-20 11:59:28 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Enda jag kan göra nu utan smärta är att sova.....
I helgen ska vi bort och vara med vänner och ha kul men jag är orolig att smärtan ska ta över för mkt att jag kommer tvingas avbryta och fara till svärföräldrarna och lägga mig:(
Borde ju igentligen ha legat sängliggandes typ 3 dagar inför den här helgen men jag har jobbat....
Nu ska göra klart ALLT som ska göras innan Jimmy kommer hem från jobbet. Ska packa, duscha, kanske äta nått?, plocka undan lite här hemma och sen ska jag lägga mig och SOVA tills han kommer hem!
Jag har nervsmärtor i HELA ryggen från nacken och ner en bit över rumpan och nu har det börjat kännas i höfterna och ner mellan benen. Jag är rädd!
Ska höra med svågern som är massör om han har tid i helgen...
Men jag ska bita hop i helgen för jag VILL ha kul!

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas verkligen du får en jättebra helg trots en del smärtor! Kanske inte hjälper så mycket, men jag skickar lite positiva tankar ändå :)

2012-07-21 @ 09:32:35
URL: http://dreamingdelirious.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback