Ensamheten....

2012-07-06 20:57:02 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Jag ska ju jobba i helgen så kunde därför inte följa med Jimmy till hans föräldrar och kompisar:(
Jimmy får ALDRIG säga vad han ska göra under helgen för då blir jag jätte ledsen och deppig för att jag inte kan följa med....
Men fick nu reda på genom facebook att dom är ute med båtarna i det fantastiska vädret:(
Jag vill också vara ute och hitta på saker i sommarvädret!!
Men istället är man kvar i stan i en liten sketen lgh utan riktig balkong så kan inte sitta där ute och sola eller läsa bok heller:(
VARFÖR ska det alltid hittas på roliga saker när jag jobbar för....
Var skitlängesen jag var i nyadal/nora! tror senast var typ 25-27maj
och när jag är ledig ne då vill ingen göra nått.... (känns det som)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback