Andas ut!

2012-07-23 16:12:58 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Kom nyss hem från jobbet:) Imorn är det slappdag och SOVMORGON som gäller men lär väl inte kunna vila för kommer nog städa endå! Men får ju vara hemma iallafall:)
Älskar mitt schema!
Nu kommer snart Jimmy hem då ska jag laga mat och han diska! Idag blir det antingen korvstroganoff eller biffar och potatismos, får höra vad karln är sugen på!
Känner mig på bra humör idag fast kroppen värker och skriker efter vila vila vila och typ en städerska och mat på sängen;) Men den får gott slita på lite tills vi bli miljonärer! Ska bli spännande och se hur mkt lön jag får och kommer bli nöööjd om jag får mer än Jimmy fast han jobbar mer ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback