Tid för mig själv...

2012-01-17 14:16:13 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Har bokat av allt och ska nu försöka ta han dom mig själv några dagar!
Inskolningen jag var på igår och skulle ha gått på idag och på fredag sa jag ifrån för det blir för tungt för mig och jag måste ta hand om mig själv först!
Nu har min kompis Emma skaffat gymkort så nu ska vi ta hand om våra kroppar tsm och börja träna så att vi kan må bättre :D
Hon är också otränad och har problem med kroppen och det är så skönt att få börja träna med nån som är lika slut i kroppen som en själv:P
Så nu när man fått en gymkompis kankse man kan komma iväg1-3ggr/v4eckan och förhoppningsvis tappa några kilon:D
Vi kanske kan bli såhär snygga Emma !?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vill man, kan man! :D

2012-01-17 @ 15:02:47
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Stina

SV: :) Då ska vi se vad de blir för nått! Beror på hur tunt och slitet håret är med.. ska låta frisören ha en sägan i saken med.. :)



De går bra! 4,5 kg kvar tills de blir nya bilder :) Så de kommer nog inom snar framtid! :D

2012-01-17 @ 15:37:25
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback