RaggarLördag!

2012-01-08 03:10:18 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Vart en spontankväll så på med jackan över onepicen och ut och åka buick hela kvällen, glad att jag övervann mitt tråkiga inre och beslutade mig för att följa med för tänk så mkt roligare det va än att ligga hemma och sova och sakna min bättre hälft :)
Hade ju tänkt ta en bild på åket men det glömdes bort så ni får liksom fantisera istället.
Kan sammanfatta kvällen som så sladdar, poliser, epatraktorer och sibylla.
Kom nyss hem och ska snart krypa ner i sängen :) Katterna är såklart klarvakna eftersom jag inte vart hemma så mkt idag så får säl se när jag somnar.Så imorgon blir det en låång sovmorgon och sen lite städning av lgh innan Jimmy kommer hem på måndagmorgon.
Så Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi hoppas vi kan göra det fler gånger=)

2012-01-08 @ 05:31:40
URL: http://enl87.myshowroom.se/
Postat av: Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

mysigt med lite spontant så där ibland :)



(Tjäna 600kr på värva enbart en medlem? kika in i min blogg för mer info)

2012-01-08 @ 13:22:26
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback