Mitt liiv

2012-01-04 20:53:11 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Mitt liv med tabletter för att orka
Mitt liv med tidsbrist att alltid måste tänka på tiden
Mitt liv med smärta varje vaken sekund
Mitt liv med en massa läkarbesök
Mitt liv med rädslan av att ständigt bli sämre
Mitt liv med ångesten över att inte hinna med allt man vill
Mitt liv med att alltid känna mig otillräcklig
Mitt liv med allt jag alltid gör mig illa
Mitt liv med rädslan att mina barn ska få samma sjukdom
Mitt liv med vetskapen att inga läkare vet hur dom ska hjälpa mig
Mitt liv med den dagliga oförståelsen eftersom inte sjukdomen syns
Mitt liv med städig trötthet
Mitt liv med vetskapen av att alldirg kunna jobba 100%
Mitt liv med frågan HUR SKA MAN ORKA MED SIG SJÄLV?
Mitt liv med tacksamhet över att jag har min fina underbara sambo och fästman och våra prinsar
Mitt liv med drömmen om ett barn
Mitt livmed drömmen om pengar
Mitt liv med önskan att om så bara för en dag få vara smärtfri....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback