Hejdå Tisdag!

2012-01-17 21:51:20 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Har väl vart en okej dag trots envisa smärtan som snart får mig att bryta ihop!
klev ju upp kl 6 men kände att jag inte skulla klara av dagen så ringe och pratade med dom på stället och sa att jag inte vill fortsätta med inskolning osv
Sov till kl 10.30 och kl 11 for jag till läkaren.
Ska bli skickad till smärtmottagningen igen för ny bedömning osv och så ska jag öka på en medicin men just nu känns allt hopplöst och som om igenting hjälper.
Det ENDA som hjälper är SÖMN men som min älsklade sambo sa, du kan ju inte sova resten av livet....
Så om inte ökandet av medicinen och några dagar vila och bra sömn hjälper vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Jag vill inte leva såhär, om jag sha såhär ont resten av mitt liv vet jag inte om jag ens vill fortsätta leva...
Så känns det nu och ni som har haft problem med nervsmärtor förstår nog vad jag menar.
Det kliar, bränner, sticker och smärtar över hela skuldrorna och upp mot nacken och ut på axlarna!
File:Gray1212.pngFile:Gray409.png

Kommentarer
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Svar:

Hihi nej ;) Både jag och min flickvän bor i Örnsköldsvik, precis som dig!

Det är min flickväns bror som bor i Härnösand. Jag ska besöka min flickväns brors flickvän och deras dotter :)

2012-01-18 @ 11:00:30
URL: http://abstinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback