Kyla!!

2012-02-05 22:35:16 Min vardag
» Kommentarer(0) «


16grader inne och minus 15 ute:O Jag fryser!!
Jag är en väldigt frusen människa och sover med duntäck året om och vi brukar ha ca 19.5 grader här inne.
Det jag önskar nu är ett VARMT bad eller en resa utomland för att lätta på smärtan lite!
Det är tur att vi har en 160 säng så man kan värma varann och att jag har en onepice och tjocksockar på mig.
Nu skulle vi ha haft Bosco här i sängen :) Han älskar att ligga under täcket och mysa.
En bild på oss från igårkväll :)
Som ni ser ligger jag med dubbla täcken för hos mina föräldrar ligger vi på golvet och där är det 10grader på morgonkvisten eftersom vi inte eldar i vedspisen när vi sover !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback