Iskalla händer!

2012-02-07 14:30:01 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Jag är en person med dålig blodcirkulation och det är nått vajsing med värmen här hemma och termometern står nu på 17,3 så jag går runt här och fryser hela dagarna! Speciellt om händerna och speciellt om man sitter vid datorn så blir händerna ISKALLA!
Men nu har jag ring och felanmält det iallafall så får se om det blir nån skillnad! Bovärden har ju "enligt lag" 3dagar på sig att fixa det men hoppas på resultta lite fortare för det är inte skönt att småfrysa helatiden!
Men jag vet att det är många som blivit drabbade av kylan så kanske inte ska klaga när vi har över 17grader men endå :) Jag fryser ju när det är 22grader:P
Och min rispåse är borta :O ni vet ensåndär man värmen i micron!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härlig bild :)

Sv, Tack, dock bara gått en promenad, igår, sen va de allt för länge sen :P

2012-02-07 @ 14:39:46
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback