Hemma :)

2012-02-22 21:48:55 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har gått hur bra som helst att jobba :D Var nervös då jag aldirg jobbat kväll där förut och för att jag är så seg och känner mig sjukare än vanligt men det gick toppen och trots att tvn var sönder gick de 6.5 timmarna fort:)
Vart mkt läsa i boken och just nu är det pepparkakshuset av Carin gerhardsen som gäller.
Var ju fundersam på om jag skulle palla med att jobba imorgon men nu känns det som lätt som en plätt och jag börjar ju inte förens 14.30 så får sova de timmar jag behöver :) Även om att ligga hemma låter snäppet bättre änb jobb 6,5timme!
Aja nu ska jag göra mig ordning för kvällen och invänta att Bigbrother ska börja.
Är förövrigt ensam hemma då mannen flydde till polarna i nora!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej starka syster! Kul att höra att det går bra :) Lycka till med jobbet!

2012-02-23 @ 07:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback