Åhhhhh

2012-02-04 16:50:45 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Skoterturen vart akut inställd för min del.....
Hade klätt på mig alla kläder och känner att det plötsligt spänner i nacken och det blir bara värre och jag inser att jag drabbats av NACKSPÄRR!!! Har aldrig haft det förut :S Jag fattar inte HUR jag kunde få det precis då för jag gjorde ju inget speciellt.....
Men efter Vila, tradolan, muskelavslappande tablett, massage och värme kunde jag tillslut stiga upp och jag hoppas verkligen det ger med sig snart!!
Det gör fortfarande SJUKT ont men sålänge jag inte vrider på huvudet går det rätt okej...
Jag borde nog gå till en kirapraktor men det kostar ju så mkt :S

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig! <3

2012-02-05 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback