Kyla!

2012-12-05 11:09:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Igår ringde jag om att elemeneten inte funkar på toan.
Och idag kom det en kille och mätte temperaturen i hela lgh och vi har för kallt i hela lgh.
Det ska vara 21 grader och på toan var det 17 eftersom jag har haft dörren helöppen så är det någålunda och i resten av lgh var det 18,5-19 grader....
Men tydligen har dom problem med värmesystemet i alla lägenheten här där vi bor! Så förhoppningsvis kan dom hitta felet och åtgärda det under veckan!
Inte konstigt att man har frysit om fötterna och tyckt det vart kallt här. Vi har ju en termometer som står ca 15cm från fönstret och den visar 16,3 inne och 13,7 ute.. Burr
Tur jag har myspojkarna att värma mig med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback