Hej Tisdag!

2012-12-04 11:55:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Blir galen på mitt vänsterben...
Har ont i höften,låret,knät och foten! Vet inte vart smärtan/besvären kommer ifrån men det liksom strålar i hela benet.
Massage,värmekudde och alvedon verkar inte bita.
Men tror inte dom kommer göra nått på Vc så känns meningslöst att boka tid där... Får helt enkelt köra stenhårt med bäckenbälta och avakta:)
Nu är det frukost-tajm efter sissådär 10tim skönhetssömn.
Får se vad som händer idag. Ska iallafall på VC för att fixa första delen på insulindelegeringen:)                      

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch ja, det "roliga" bältet...:P värst var det med kloka människor som sa: "Nä, du KAN INTE ha foglossning ännu!" Nähä, så varför kan jag knappt gå?
Var rädd om dig!

Svar: Hmm ja! Min läkare sa att jag skulle andvända det vid behov redan från vecka 6!Men vet faktiskt inte vad denhär smärtan är för nått... Går liksom från äggstocken ut i höften och vidare ner i benet :S
Klara

2012-12-04 @ 16:03:10
URL: http://mittscrappande.blogg.se
Postat av: Sara Gyllensten

Hmm... Det kan inte vara ischas då? Eller hur det nu stavas :P Fast den smärtan kanske man inte beskriver så, men det var ungefär så jag kände i alla fall när jag var gravid.
Det där bältet var min räddare kan jag säga!

Svar: Nja känns mer som typ växtvärk :S ischas känns väl mer från rumpan och ner?Det ger väl med sig hoppas jag annars blir det till läkarn imorgon :)
Klara

2012-12-05 @ 07:11:57
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback