Tens

2012-08-28 14:43:00 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(2) «


Nu har jag fått min tensapparat så hoppas hoppas den hjälper mot smärtan:) Så nu ska jag köra den minst 1gång om dagen och sen har jag fått lite stretchövningar att göra.
Vi har nog kommit fram till att dte inte är bäckelederna som jag har ont i utan i själva musklerna runt om. Efter som mitt bäcket är rörligt och ostabilt pga min sjukdom så måste musklerna jobba 24/7 för att allt ska hålla ihop och det har resulterat i ständig iflammation och irriterade muskler.....
Nu ska jag ligga med apparaten och kolla på film :)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Kör oxå med tens, men tycker att det hjälper sådär. Hur tycker du det funkar?

Svar: Asså det hjälper och är skönt för stunden men kanske mest för att dte är JAG som styr "pirrandet" istället för att känna det utan att ha nån makt över den! För jag lider av "nervsmärtor" all vaken tid. Men med regelbunden andvändning av TENs kanske det hjälper mer långvarigt :)
Klara

2012-09-03 @ 23:19:08
URL: http://dessanseds.blogg.se
Postat av: Dessan

Ja så upplever jag det med!

2012-09-04 @ 11:19:34
URL: http://dessanseds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback