Sommarvärme!

2012-08-16 14:26:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


40 grader i solen !
Jag har påtat på ute idag och tvättat kläder och nu har vi nyss käkat hemmagjord pyttipanna Ala Klara.
Ska ut i solen igen för att stekas mer och kanske läsa ut min bok. Sen blir det nog ett dopp i vattnet för oss och hundarna:)
Jag njuter av varje sekund jag får vara i solen. Eftersom det kanske inte blir någon utlandsresa för oss (dyra sista minuten priser) vill jag passa på medans solen finns kvar i sverige :)
Imorn far vi hem igen och då ska jag jobba fre-lör  sön-mån alltså 2st 24tim pass...
Men efter flera "lediga" dagar känns det skönt att få komma hem och börja jobba igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback