Skitdag!

2012-08-21 17:03:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Efter massa läsning, tv-tittning och 1,5tim sömn är fortfarande smärtan kvar.... Jag som ville pyssla:(
Blir till att äta mat och sen lägga sig igen...
Jag har iallafall sökt lite roliga kurser som jag kanske ska läsa:) Småkurser på 25-75% fart på distans.
Intressanta kurser som ser bra ut på Cv:et! Skadar ju inte :)
Enda problemet är att vi inte har nått skrivprogram på datorn :S
Och ett till STORT problem är att vi är utan toapapper!
Hur kunde det hända!? Så hoppas Jimmy slutar snart så han kan åka och handla! Har ju näsdukar iochförsig:D
Känner mig matt och snurrig, som om jag inte ätit på hela dagen men det har jag ju :/
Min kropp säger ifrån! Men till vadå för jag har inte gjort nått? Var på gymmet igår men tog det VÄLDIGT lungt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback