Hej hopp Onsdag!

2012-08-08 11:31:44 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Det var så struligt på jobbet igår för en vikarie var sjuk så jag och en tjej som skulle täcka upp fick pussla ihop det. Men det löste sig och jag slutade 20 igårkväll men ska jobbafrån 15 idag till 12 imorn.
Skulle ju inte jobba nå mer men kunde inte säga nej eftersom jag var borta i måndags!
Så bara att bita i det sura äpplet helt enkelt!
Har fortfarande skitont i nacken :S Ska det vara så illa att man inte ens kan spela minigolf längre!?
Nu börjar iallafall planeringen inför helgens äventyr. Jag är sån som måste ha stenkoll och planera.
Så ska tvätta, städa, packa osv innan vi far:)
Nu ska jag plocka lite i vardagsrummet och sen ta en dusch innan Jimmy kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback