Godnatt!

2012-08-28 22:40:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Blir på dåligt humör av att bara sitta hemma ensam....
Sitter för mkt vid datorn och får inget gjort!
Komer på mig själv på kvällen och blir arg på mig själv för att jag inte gjort nått! Hade ju kunnat pyssla, läsa bok eller vad som helst!
Tur Paulina kom idag och köpte pärlor av mig så jag fick en anledning att röjja undan lite i v-rummet iallafall:)
Har ju iförsig gjort rent och bytt i kattlådan! Bra Klara vad du har gjort mkt idag...
Imorgon blir det en ny dag och nya tag! Jimmy kommer hem kl 15 eller 18.30.
Ska försöka sätta mig själv på datorförbud så jag får nått gjort iallfall :)
Nu ska jag krypa ner under täcket och mumsa på en frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback