Woho!

2011-09-13 18:21:13 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nu är 4 dagar av 4 jobbdagar avklarade ! Och det var precis att jag klarade av det! Men tack vara tradolan och en bra sambo (som jag nämde tidigare) har det gått över förväntan! :)
Skulle igentligen jobbat imorgon också men jag orkar verkligen inte!
Efter jobbet idag hade vi tvättstuga och eftersom inte tvätten vart av förra veckan var det mkt tvätt!!
Och sen badade vi Kurtis som luktade kattmat....
Senare ikväll ska vi titta på en till lägenhet men det blir nog den vi tittade på igår om vi nu får den! vi står som nr 2 i kön :) Hoppas hoppas! Och då kanske vi får flytta redan i oktober om allt går som jag vill :D
Detta är dom två som vi väntar svar på nu! Den som komer först är billigast och det är den vi står som nummer 2 på :)
Planlösning
Planlösning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback