Torsdag 1Sep

2011-09-01 08:22:28 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Ja då var det en ny månad igen :) Förhoppningsvis en bra månad! Idag ska jag på VC för en Team-träff och jag är sjukt nervös... Det kommer sitta 5 pers och prata om bara mig och hur vi ska gå vidare i min sjukdom m.m
Och sen ska jag på arbetsintervju :D Känns kul att folk vill ha mig och att jag har ett sjukt bra CV !
Ne nu ska jag gör mig ordning och äta frukost :)
Jag har börjat dricka kaffe :O Helt sjutk har HATAT det förut men i tisdags helt plötsligt vart jag sugen och ja nu dricker jag kaffe varje dag! Jag är trött dygnet runt och när jag dricker kaffa blir jag pigg, eller när jag har drukit en kopp kaffe blir jag som en normal person! Sån underbar känsla! Ungefär som att gå på droger!
JAG BLIR PIGG!! En person som har haft en sjukdom i 20år som innebär trötthet blir en kopp kaffe som att sväva på moln! Jag jag kommer bli beroende! Men hellre Kaffe än droger !?

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Kaffe är en bra drog, iaf om man jämför med riktiga droger :) Fast jag gillar inte kaffe, urk! :P



Lycka till med intervjun idag! :D :D

2011-09-01 @ 09:46:27
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback