Nattjobb!

2011-09-26 19:59:12 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Jag följde ju med Jimmy till sundsvall och skulle sova i bilen dit och hem totalt 30mils bilkörning men kunde jag sova !? NEJ
Så nu ska jag jobba natt och har vart uppe sen 05.30 och har sovuit totalt 1.5 timme sen dess....
Så hur den här natten slutar kan jag inte svar på! Men att jag kommer sova imorgon är helt klart! :)
Nu ska jag ta en dusch och sen förbereda mig för jobbet :) Jag har svept en energidryck nu och ska ta en sen igen. :)
Men det har vart en bar dag och vi har nu betsämt oss för vilken säng vi ska köpa och så köpte vi 2 leksaker till Kurt som han ÄLSKAR från IKEA. Det kan jag rekomendera ni som har katt eller en liten hund att köpa leksaker på IKEA som kostar 5-10kr istället för 50-100:- på en djuraffär :)
Han fick en vit mus och en orange älg :) Han vill hellre ha sånna än bollar! han är bra konstig våran katt!
GOSIG MUS Mjukdjur, blandade färger Längd: 14 cm
SÖT BARNSLIG Mjukdjur, blandade modeller Längd: 10 cm Antal i förpackning: 1 styck

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Visste inte att samsung hade bra telefoner men jäklar va nöjd ja är. Den är superbra =)

Åhh. smart att köpa kattleksaker på ikea.. var just på arken och köpte ett gäng leksaker till mina galna katter och blev typ ruinerad, så himla dyrt!

2011-09-27 @ 00:38:14
URL: http://goleft.webblogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

Hoppas det gick bra jobba trots lite sömn :)

2011-09-27 @ 09:04:30
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback