Japp japp!

2011-09-21 12:42:58 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Nu är papperna på lägenheten skrivna och den är våran såfort bovärden gjort en besiktning :D
Förövrigt så är jag fortfarande inte frisk och min röst är helt bort ibland och då får jag ut endast viskade ord!
Men trots det och mot sambons sura miner ska jag till naprapaten idag och få ryggen tillfixad :)
för det sägs ju att man ska undvika massage osv när man är sjuk men jag tänker inte låta denna infektion stoppa mig!
Var till Vc igår och då var sänkan nere på 29 istället för 55 som den var i torsdags så det är ju på rätt väg iallafall men den ska ner till 7 eller mindre för att jag ska vara helt frisk :)
sänkan är ett mått på infektionsvärden i kroppen typ..
Nu ska vi äta en lätt lunch och kolla på andra evenyn :) det är liksom det vi gör på dagarna nu :)
Sen ska vi åka till mina föräldrar några dagar bara för att :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Albins Mamma

Varsågod & tack! :D

Kram

2011-09-21 @ 16:28:35
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad säger Naprapaten då om att du är sjuk när du kommer dit? Vad är det för sjukdom du råkat ut för din stackare? Hoppas du kryar på dig snabbt så du kan njuta av ditt nya hem!



Kramis

2011-09-25 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback