Glad tjej!

2011-09-02 10:59:15 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Så glad så glad! Har fått en superläkare nu som jag kommer gå till! Så nu slipper jag hoppa runt :D
Så himla underbart att veta att hon finns där bara ett telefonsamtal bort :D
Jag fick recept på tradolan :D Det har jag velat ha i 2 år men ingen läkare har vela skriva ut det eftersom jag är "för ung" men nu äntligen en som förstå att alvedon inte hjälper mig!!
Och hon kollade även mitt blodtryck och skickade remiss på ett nytt ultraljud på sköldkörteln och jag fick ta en massa blodprover! Äntligen någon som vill ta tag i mig och vill hjälpa mig och är intresserad och inte blir avskräckt!
Åhh allt är så bra nu :D
Allt kommer bli bra! Jag har liksom allt under kontroll och jag börjar sakta men säkert börja lev igen! :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Det måste kännas underbart för dig :D

2011-09-02 @ 15:09:09
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback