Fyy...

2011-09-26 06:17:47 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Kurt väckte oss genom att leka med flyttlådorna i sovrummet kl 05.30 så vi stängde ut han och gick på toa och när jag skulle somna igen började rethostan....Denna rethosta med slem gör mig galen! För det GÅR inte att ligga ner när den går igång! Igårkväll klarade jag av att somna precis men nu i morse fick jag kliva upp.
Så ska dra igång en film och drick te nu!
Och det är KALLT här hemma för hyresbolaget har inte satt igång värmen här hemma än :O
Vi är van 20-21grader och nu är den 17-18grader :O och jag FRYSER! Tillockmed Jimmy frös igårkväll och då är det KALLT!
Och inatt ska jag jobba... Hur ska detta sluta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback