En slappardag!

2011-09-17 14:32:33 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Ligger med halsfluss och en lätt öroninflammation så jag känner mig rätt så seg...
Och så fort jag blir lite sjuk och får en infektion i kroppen blir mina stackars muskler ännu ondare och mer spända så det blir som en ond cirkel...
Mne när man är sjuk och sambon har åkt iväg för att vara med kompisar hela helgen då får man drömma sig bort om nya saker till nya lägenheten, så jag sitter och gör mig en önskelista på Jotex.
Så i inflyttningspresent önskar vi oss ett presentkort på Jotex :D
På måndag eller tisdag får vi reda på om vi får flytta in i den lägenhet som vi har tittat på och tyckte om mest eller om det blir den som är i samma hus som vi bor i nu :) Spännande!
Jag längtar sååå himla mkt till att få flytta! :) Jag har redan börja rensa lådor och sånt här hemma så man slipper göra allt på samma gång! För om vi får den vi vill ha ska vi flytta om 14-16dagar och ha våran nuvarandelägenhet städad och klar om 44dagar!!! Det är ju ingenting! :)
Gratis flytthjälp sökes! Och så ska vi planera in infklyttningsfest :D Åhh det ska bli så kul!! Längtar tills på mån-tis då vi får veta! Hoppas det blir den vi vill ha mest!

Kommentarer
Postat av: iida

krya på dej =)

2011-09-18 @ 15:07:13
URL: http://maidab.blogg.se/
Postat av: Elin - Albins Mamma

Uscha! Krya på dig! KRam

2011-09-19 @ 13:39:27
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback