Elände!

2011-09-15 22:20:47 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Det är inte alls bra! Vaknade ju med världens halsont och nu har det blivit värre snabbt under dagen och var tvungen att åka in AKUT.... Visade sig att jag hade en infektion i kroppen som verkar bli sämre och sämre.
Men jag fick penicillin och en morfin tabblett så jag ska få sova inatt.
Frossa/svettningar, extremt ont i muskler och leder, ont i halsen, yrsel, illamående, trötthet, muskelsvaghet,huvudvärk, feber.
Allt detta efter av att ha jobba 4 dagar i sträck. Jag skyller på det iallafall!
Kan ju tillägga att jag ALDIRG brukar vara sjuk... Max 1-2ggr per år och då nästan aldrig med feber så det är nått galet på gång nu...
Om jag mår sämre imorgon ska jag åka in VC och kolla vad det är på gång igentligen! Tycker inte om att det gör så pass ont i muskler/leder det känns läskigt!
Jag som skulle jobba i helgen :( Pengar förlorade helt enkelt!
Vill så gärna jobba för pengarna skull och har svårt att ta det lungt! Och det resulterar sig att kroppen strejkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback