Ändrade planer!

2011-09-27 16:45:58 Min vardag
» Kommentarer(5) «


Fick flytta inskolningen tills nästa vecka så nu kan jag krya på mig i lugn och ro och samtidigt gör alla andra 1000 saker som får mitt huvud att snurra!
För det som hände igår tror jag beror på stress och lite sömn.
Inatt sov jag 12 timmar och jag har skrivit en lista på saker som ska göras så snart är jag på G igen :)
Lite stressigt allt med flytten och inskolning och jobbsök och skola och allt annat!
Jag är STRESSKÄNSLIG och jag hatar det! Men en vacker dag kommer jag kunna andas ut och njuta av varje minut av mitt liv :) För det är livet och kärleken jag älskar och lever för!Jag längtar till våran nya lägenhet :) Vi har köpt en massa fint till den och ska snart köpa den nya sängen och oj oj jag känner på mig att jag kommer trivas :D
Lite av det vi köpt!
ZoomaZooma

Kommentarer
Postat av: Carros Beauty

Usch jag vet hur hemskt det är att ha en kronisk sjukdom.

Det känns så jobbigt.. att man aldrig någonsin kommer bli frisk.

Att det alltid kommer vara såhär och periodvis bli värre.



Haha ber om ursäkt om jag smittade av min "deppighet" på dig.

Hoppas du känner dig bättre snart och får bra läkarvård :)

2011-09-27 @ 17:44:21
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Postat av: frida

ja ellerhur! Från gina är den :)

2011-09-27 @ 22:29:20
URL: http://zakrissonsfrida.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

Sött påslakanset :)



Hoppas du slipper känna stress framöver. Kram

2011-09-28 @ 07:51:29
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att du kunde flytta på inskolningen iaf :)

Jag känner mig också en aning stressad över livet just nu, haha :P Allting händer på en gång känns det som. Köpa lägenhet, flytta, få iväg lägenheten vi har nu, renovera, plugga, jobba, och som grädde på moset blev jag superförkyld med feber och allt också, så nu har jag inte kunnat göra min senaste examination och högen av läsning bara växer, det finns liksom ingen tid till att vara sjuk, uppgifterna bara kommer ändå..



Så jag förstår att du känner dig stressad, men du är inte ensam iaf :)

2011-09-28 @ 16:23:59
URL: http://atlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha läckert att vi har likadan dammsugare! Ja den funkar verkligen klockrent :D

Lägenheten vi har nu är 49,5 kvm och den vi ska köpa är 58 kvm :) Hur stor är den ni ska flytta till nu? :)

2011-09-28 @ 16:30:15
URL: http://atlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback