Utmanad!

2011-10-17 13:16:02 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Jag vart utmanad av #mce_temp_url# med denna lista så ja här är svaren :)

1. Varför började du blogga? Minns inte!? har bloggat sedan 08-09 och började först med en blogg där jag sålde smycken och hade då samtidigt min personliga blogg men nu har jag bara min personliga blogg och jag trivs :)
2. Vilka bloggar följer du? Jag följer ca 20-30st olika bloggar med både oskända och bekanta människor. Allt från kändisbloggar till mer personliga bloggar.

3. Vilken favoritfärg har du? Svår fråga. Lila och svart kanske?
4. Vilken favoritfilm har du? Jag gillar nästan alla filmer men några exempel. The mist, irene huss, mandy lane, på smällen m.m

5. Vilket land drömmer du om att besöka? Där det är varmt och fint :) Jag har länge velat åka utomlands med min sambo men pengar växer inte på träd tyvär...
Jag utmanar alla mina läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback