Mkt på en gång!

2011-10-17 14:02:25 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Det var ett tag sen jag skrev om hur jag mår i kroppen och hur min sjukdom etlaberar sig!
Men iallafall jag är/har
*fri från förkylningen
*Har fått en nytt beckenbälte
*Fått problem med höften eller rättare sagt musklerna runt om
*gjort ett UL på sköldkörteln som såg bra ut! Så jag slipper en till operation
*Fåt ett träningsprogram för att stabilisera rygg och mage
Jag HATAR min sjukdom och det värsta med den är att jag blir sämre och sämre för varje månad känns det som!
Det kommer upp nya saker men det är bara att hålla ut och kämpa emot alla nya symtom som kommer upp!
Nu ska jag börja med vattengympa men det har vart så himla MKt hela tiden så jag har inte fått tid över faktiskt och nu när vi vart borta så mkt men det kommer lugnare tider då jag har tid för mig asjälv och kan gå och träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback