Äntligen!!!!

2011-10-26 17:06:55 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Nu är HELa förra lägenheten urstädad och jag ska aldrig sätta min fot där igen!
Men Fy va mkt grejor vi har :s Nu är det kaos här hemma med kartoger och grejor överallt! Men det blir väl så när man flyttar från en större till mindre lgh!
Nu ska jag göra potatisgratäng medans jimmy och Pappa kör sista lasset med grejor :)
Så skönt att ha alltin klart för imorgon är det besiktning av lägenheten.
Men det känns i kroppen att man burit och städat i 5 timmar......
Ser frammimot maten vi ska äta nart! Är tokhungrig och potatisgratäng och lax kan vara det godaste som finns!

Kommentarer
Postat av: DR

Have a nice day!

2011-10-26 @ 17:49:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback