Ute och flyger!

2011-11-20 20:11:53 Min vardag
» Kommentarer(3) «


Igår vart det ABBA för fulla muggar och det var riktigt bra förutom att medelåldern var 45+are!
Men det var fart och fläkt! Men jultallriken innan var väl kanske inte 1a klass men det dög:)
Idag for vi hem till mamma och pappa för att lämna tillbaka Lillsyrran och vi tänkte stanna några dagar eftersom vi inte har nått bättre för så vi kommer väl hem på tisdag kanske :)
Så blir ju kanske lite tomt på bloggen, men nu har dom internett här iallafall och jag har med min kamerasladden så kanske bli några inlägg endå :)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Lycka till :D

2011-11-20 @ 20:33:44
URL: http://endenise.se
Postat av: saralovisa

Målningarna är i storleken 60x80cm och brukar kosta 2000-2800kr. Den mittersa dock är en bjässe som är värderad till 7000kr men den kommer jag nog att behålla som inspiration till kommande målningar:)



Utifall att det är många som kanske inte vill slå till på en stor målning men har intresse för något mindre så kan det hända att jag lyckas få till teckningar i samma stil som målningarna går att köpa för 250-300kr.



Hör av dig om du känner dig manad!

kram

2011-11-20 @ 20:42:07
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Och varje gång jag kommer in här så förundras jag av vilka fantastiska kommentarer du lämnar efter dig! <3



Vad fint du har fått de här inne, vem har hjälpt dig med designen, eller har du gjort den själv?? :D

Kramar!

2011-11-21 @ 12:04:26
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback