Jobba uppåt!

2011-03-31 08:31:22 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Jag mår lite bättre idag och smärtan håller sig på en gräns så att jag klarar av den..
Skola idag 9-12 och sen ska jag äta lunch med älsklingen :)
Nu ska jag äntligen få en remiss tills märtmottagningen efter ett halvårs tjat på min läkare! Men jag är skeptisk men jag hoppas dom kan hjälpa mig på nått sätt iallafall!
Jag komma känna smärta varje dag i resten av mitt liv och jag börjar bli van vid det men vissa dagar tar smärtan all min energi och hela världen rasar samma som det hände igår! Ingenting var bra och allt skit kom upp till ytan och jag grät och grät och ingenting hjälpte... Jag har endast värmekudde och alvedon som smärtlindring så tillslut kunde jag somna och idag känns det lite bättre :) Och jag är på bättre humör idag som tur är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback