Hemma

2011-06-09 11:27:31 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Håller på att smälta bort av värmen!  Var hos öron/näsa/hals läkaren och har nu fått konstaterat att jag kommer ha ont i mina bihåler+öron resten av mitt liv :O Hur ska man hantera en sån sak? Jag är dödsdömd till att ha ont i hela mitt liv och det känns surt... Den här EDS-sjukdomen håller på att äta upp mig innefrån coh ut känns det som just nu!
Och det blir inte bättre av att min läkare är en stor IDIOT och bara skickar runt mig utan att själv göra något åt saken! Det enda jag vill juts nu är att bli sjukskriven minst 20% och jag får till svar- Vad är det nudå? varför kan du inte jobba? Om smärtmottagningen tycker att du ska sjukskrivas får du prata med dom! Tack och hej!
Men hallå det var DU som skickade mig till smärtmottagningen då får han ju faktiskt ta ansvar över deras svar/bedöming!? För han har ju inte ens undersökt mig! Har bara träffat han 1 gång:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback