Godmorgon!

2011-06-27 06:20:11 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Idag är min första arbetsdag på det nya jobbet:) Känns lite segt att kliva upp såhär tidigt men men
Jag har inskolning nu mån, tis och onsdag så ska verkligen göra mitt bästa och försöka snappa upp allt och lägga allt på minnet!
Jag kommer vara helt slut ikväll!!! Har tvättstuga 16-19 och sen kommer jag ramla i säng! Men som tur jobar jag kvällen imorgon så får sovmorgon :)
Ne nu ska jag göra mig klar och sen bär det iväg!
Spännande! Hoppas jag klarar hela dagen utan att falla ihop i småbitar!

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Taaaack! Kram

2011-06-27 @ 11:55:05
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: maggan

hej hej :) man kan tävla om att bli dagens blogg hos mig idag, så syns man i min blogg hela dagen i morgon, hur bra? bara att anmäla sig :D kram

2011-06-27 @ 14:07:50
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback