Att leva som jag

2011-06-07 15:26:57 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(3) «


Är som at ha en förkylning som aldrig ger sig! Jag kommer aldrig i hela mitt liv få känna mig HELT frisk.
Jag lider av en kronisk/livslång sjukdom och det enda jag kan göra är att lära mig leva med den.
Som en av 10000 läkare sa "du har fått en konstig kompis som du måste leva med resten av ditt liv och du måste försöka bli kompis med den!" Ganska bra sagt och jag kämpar varje dag och ibland bråkar vi och ibland är vi vänner men hela relationen är lite konstig och jag kommer nog aldrig kunna aceptera att jag kommer ha ont och dras med massa olika hemskheter hela mitt liv!
Det jag kämpar för nu är att få bli sjukskriven minst 20%
Utan min uinderbara Smabo hade jag ALDRIG klarat av mitt liv! Han är min hjälte!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-07 @ 15:40:55
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Tråkigt att höra att du har en kronisk sjukdom (läste lite om den i ditt arkiv).

Har ingen kronisk sjukdom, men psykiskt störd är jag väl.

Just nu känns det ialf som om jag aldrig kommer bli av med min panikångest.

Hoppas du får bli sjukskriven, om det är det du vill. Håller tummarna :)

2011-06-07 @ 15:51:03
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja väldigt långvarig ialf =/



Håller tummarna för din skull. Inte alls roligt att vara utan pengar :(

2011-06-07 @ 16:04:44
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback